esmaspäev, 7. november 2016

Esmaspäev, 7. nov

Jah, kirjutan tõesti eesti keeles, sest sõber Ene K ei saa inglise keelest aru ja sellest on kahju... Nii et- eesti keeles! Ja susisevate tähtede kirjutamisega on mul probleem, pole oma arvuti!!!
Minu pere on väike, s.t voodi on lühike ja hommikul oleks ma äärepealt vannitoa laelambi purustanud, sest kõik ongi tõesti madal ja lühike. Naer!
Eestis oli lumetorm olnud, siin lendlevad kirjud lehed. Karge hommik see esmaspäeva hommik.
Koolipäev algas 8:50. Kursuslasi on palju, erinevad rahvused ja keeled. Minu grupis, "Language, Life and Culture in the UK today", on meid ainult viis. Kaks poolatari, itaallanna, tschehhitar ja mina. Koolijuht Carmel on tore. Meie grupi õpetaja on Wales´ist Sian Tezel.
Tänased teemad: Ice breakers. The great UK quiz. About the UK. The UK in figures. What´s in the news? Stereotypes in the UK.
Ja pärast loenguid giidiga jalgsiretk Oxfordis.
Oxfordi ülikooli kolledzeid on kogu linn täis. Giid Ron lisas, et tegelikult ei teatagi päris täpselt ülikooli vanust, umbes 900 aastat.  EU kodanikele ja brittidele maksab aasta ülikoolis 9000 naela, teistele rohkem!

Võimsad hooned, võimas raamatukogu. Siin on filmitud Harry Potteri filmi stseene.
Vahva ütlus tänase päeva lõpetuseks: Cambridge inimesed ütlevad, et Oxfordis on viletsad tudengid ja õpetajad, kuid hea marmelaad!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar